Sudėtis: 65% medvilnė / 31% poliesteris / 4% elastanas
Spalva: Balta
Kiekis: 3 poros
Marka Adidas ma długą historię i głęboko zakorzenione powiązanie ze sportem. "Wszystko, co robimy, jest zakorzenione w sporcie" - to właśnie oznacza „Badge of Sport” jako znak firmowy. Nasza szeroka i różnorodna oferta sportowa, od głównych światowych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna i bieganie, po regionalne sporty, takie jak futbol amerykański i rugby, pozwoliła firmie Adidas przekroczyć kultury i stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i ikonicznych marek globalnych, zarówno na boisku, jak i poza nim.
Misją Adidas jest bycie najlepszą marką sportową na świecie, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż najlepszych produktów sportowych na świecie, z najlepszą obsługą i doświadczeniem.
Wszystko w Adidas odzwierciedla ducha naszego założyciela - Adi Dasslera. Jego głównym celem już w tamtych czasach było wspieranie sportowców, a do dziś konsument jest w centrum wszystkiego, co robi Adidas.
Bez względu na to, jak poważnie podchodzisz do sportu - sportowy styl życia nie kończy się w szatni. Adidas jest liderem w definiowaniu kultury sportowej, odkąd po raz pierwszy oznakował swój produkt trzema paskami, ponad 65 lat temu. W 2001 roku Adidas wprowadził Originals - markę lifestyle oznaczoną kultowym logo "Trefoil", która czerpie inspirację z bogatego doświadczenia i spuścizny Adidas. Łącząc współczesną kulturę młodzieżową z kreatywnością i odwagą na kortach oraz arenach sportowych, Originals stara się na zawsze pozostać innowacyjnym i autentycznym. Adidas Originals, prowadzony przez tych, którzy nadal kształtują i definiują kulturę kreatywności, wyznacza drogę jako pionierska marka codziennej odzieży sportowej.
Adidas Core powstał po to, aby umożliwić każdemu wykorzystanie potęgi sportu w jego grze, życiu i w jego świecie zawsze i wszędzie. Nazywamy to odzieżą sportową dostepną dla wszystkich, ponieważ w przekonaniu Adidas jest głęboko zakorzenion przekonanie, że dzięki sportowi możemy zmieniać swoje życie.
Chodzi o opowiadanie historii opartej na integracji, ambicji, innowacjach, jakości i stylu.