Dwugwiazdkowy rower Niner JET RDO
Dwugwiazdkowy rower Niner JET RDO

GWARANCJA

  • 30 dni na zwrot
  • Gwarancja 24 miesiące
  • Darmowa konsultacja
  • 30 dni na zwrot
  • Gwarancja 24 miesiące
  • Darmowa konsultacja

Dwugwiazdkowy rower Niner JET RDO

1451725
Cena 24 43200 Brutto
Color

Dostępny w sklepie:
W magazynie producenta (1 szt)
Dostawa:
ZA DARMO Przybliżony termin realizacji: 3-6 d.r. DPD (0,00 zł)

Opis

DOPUSZCZONY DO STARTU
ZAKTUALIZOWANY JET 9 RDO: GOTOWY DO LOTU
Całkowicie przeprojektowany na rok 2021, nasz klasyczny JET 9 RDO potwierdza swoją pozycję najpopularniejszego, najbardziej wszechstronnego i zwinnego roweru na szlaki. Dzięki superwydajnej geometrii ramy i 120 mm skoku zawieszenia pokonujesz techniczne podjazdy, śmigasz na zjazdach i płynnie przelatujesz nad wszystkim pomiędzy.
Nasz pierwszy JET 9 zjechał z pasa startowego w 2007 roku. Dzięki tak wczesnemu startowi jesteśmy liderem w swojej kategorii. Wiedza firmy Niner w zakresie rowerów górskich 29er z pełnym zawieszeniem została dopracowana do granic możliwości. Przez te 14 lat JET zawsze zajmował miejsce w naszym asortymencie. Najnowsza iteracja potwierdza, że JET 9 RDO jest jednym z najlepszych dostępnych obecnie rowerów na szlaki o krótkim skoku, z dziedzictwem, które to potwierdza i dożywotnią gwarancją.


Wystarczająco dużo podróży, aby wybrać dowolny szlak
Nasz klasyczny JET 9 RDO podnosi poziom zabawy, gdy nadchodzi czas lotu, ale nie przeszkadza podczas wspinaczki na wysokość przelotową. To nasz najpopularniejszy rower górski, który niezmiennie zdobywa uznanie recenzentów w mediach, zwykłych rowerzystów i sportowców Niner.
Łącząc pedałowanie roweru przełajowego z charakterystyką zawieszenia i geometrii roweru na szlaki, sprawiliśmy, że nasz JET 9 RDO jest najbardziej wszechstronnym rowerem, jaki mogliśmy sobie wyobrazić.
Pedałowanie pod górę jest ograniczone tylko nogami i płucami. Nasze charakterystyczne zawieszenie CVA nie pozostawia ani grama wysiłku ani zmarnowanego wata mocy. Każde naciśnięcie pedału zwiększa wysokość bez utraty wydajności.
Odwracając go i opadając z powrotem, zejście jest wolne od turbulencji dzięki niewielkiej czułości na wstrząsy. W połączeniu z solidnym wsparciem w połowie skoku, aby zaoszczędzić pełny skok, gdy naprawdę go potrzebujesz, JET 9 RDO to płynna lotka w każdej sytuacji.

Dostrojony i gotowy do startu
Współczesna geometria ramy przekłada się na nowoczesne maniery na szlaku, kiedy najbardziej ich potrzebujesz. Przestronny kokpit ma wygodny zasięg dla krótkich mostków, co zapewnia szybką obsługę i dużą zwrotność w poruszaniu się w każdej przestrzeni powietrznej. I oczywiście luźny przód o kącie 66,5 stopnia i długi rozstaw osi 1179 mm (rozmiar średni) zapewniają stabilność i pewność siebie podczas stromych zjazdów.
Utrzymując jednostkę napędową dobrze nad pedałami, kąt siedzenia 76 stopni ułatwia wchodzenie na wysokość. W połączeniu z krótkimi tylnymi rurami tylnymi o długości 430 mm, JET 9 RDO nie zawaha się podczas wspinania się po sednie ulubionego testowego szlaku.
Jeśli twoja dzienna dawka brudu obejmuje mniej pedałowania, szybsze zakręty i trochę opadających pięt, płaskich spadochronów, możesz potrzebować niższego suportu i luźniejszego kąta główki ramy. Nie martw się - wbudowane obrotowe wsporniki siodełka pozwalają rowerzystom obniżyć suport o całe 8 mm i poluzować geometrię o pół stopnia.

Silnik JET: stale zmienny łuk
Bijące serce naszego zaktualizowanego JET 9 RDO to system zawieszenia o stałym zmiennym łuku (CVA). CVA zadebiutowało w 2008 roku jako pierwszy układ zawieszenia stworzony specjalnie dla 29er. Dzięki aktualizacjom kinematycznym dostosowanym do specyficznych potrzeb każdego roweru, pozostaje on naszym opatentowanym, charakterystycznym systemem zawieszenia.
Nasze podstawy CVA są solidne: jest stabilny, a jednocześnie elastyczny podczas podjazdów i pedałowania; schodząc w dół, jest wrażliwy i wspierający; jest konsekwentny i kontrolowany na każdym etapie podróży.
W JET 9 RDO nowy amortyzator z mocowaniem typu trunnion zwiększa szerokość (a tym samym sztywność) ramy i układu zawieszenia. Co ważniejsze, łożyska w górnym mocowaniu amortyzatora umożliwiają wyjątkowo płynną artykulację w całym zakresie odchylenia wahacza o 40 stopni podczas skoku zawieszenia. Poprawia to elastyczność małych guzków. Co więcej, amortyzatory czopowe zajmują mniej miejsca, co pozwala na kompaktową obudowę.
Dziewięć rowerów z pełnym zawieszeniem jest wyposażonych w łożyska przegubowe Enduro MAX Black Oxide. Jako wzorzec branżowy dla tego zastosowania, marka łożysk Enduro stworzyła oznaczenie MAX, aby wskazać więcej łożysk kulkowych na wyścig. Zapewnia to lepsze rozłożenie obciążenia i jest idealne dla czopów zawieszenia. A gatunek Black Oxide wskazuje na magnetytową powłokę powierzchniową dla większej odporności na korozję. Podsumowując, są to zdecydowanie najlepsze dostępne łożyska obrotowe, bez wyjątku.

Kadłub nadający się do lotu
Smukły, ale mocny JET 9 RDO ma charakterystyczną dla Niner obudowę z pełnym zawieszeniem. Połączenie uwzględniającego wagę wykończenia tam, gdzie to możliwe, i konstrukcji wzmacniających wytrzymałość tam, gdzie to konieczne, daje temu rowerowi na szlaki idealną równowagę między lekkością XC a solidnością roweru na szlaki.
Szerokie, płaskie powierzchnie na górnej i dolnej rurze pomagają pochłaniać uderzenia czołowe i wibracje, jednocześnie przeciwdziałając ugięciom i skręcaniu pod obciążeniem skrętnym. Belki poprzeczne w wahaczu i wahaczu utrzymują tył motocykla w pozycji zablokowanej podczas pokonywania zakrętów i ciężkich wysiłków.
Aby uzyskać najlepszą możliwą wydajność zmiany przełożeń, zaprojektowaliśmy najpłynniejsze i najprostsze możliwe prowadzenie kabli. Obudowa kabla łatwo przesuwa się przez rurki prowadzące z pełnym rękawem w delikatnych łukach od przodu do tyłu.

SKLEP Z ARTYKUŁAMI SPORTOWYMI

Godziny pracy

I - V:  9.00 - 18.00

Product added to wishlist
Produkt dodany do porównania.