eriały. Doskonała stabilność zapewnia, że Bazooka Goal może być używana na każdej powierzchni i w każdych warunkach pogodowych. Zwarta i solidna rama wykonana jest z wysokiej jakości materiałów kompozytowych, które sprawiają, że bramka Bazooka Goal jest jeszcze bardziej wytrzymała. Opatentowana funkcja teleskopowa pozwala na złożenie bramki do super kompaktowych rozmiarów. Siatka staje się torbą do przenoszenia, co ułatwia transport. Opatentowany system zawieszenia umożliwiający uginanie się ramy podczas chodzenia po niej. Innymi słowy, nie ma konieczności mocowania bramki do podłoża za pomocą szpilek. Dzięki temu bramka jest niezwykle bezpieczna. Nawet gdy najmłodsi gracze upadną na tę bramkę, nie zrobią sobie krzywdy. W 2012 roku bramka Bazooka zdobyła nagrodę Reddot Design Award na dużej międzynarodowej wystawie sportowej w Monachium.
Bazooka składana bramka do piłki nożnej (120x75x75)
Opis
O Bazooka
Zaczęło się w 2009 roku, kiedy Anders Wennesland, namiętny piłkarz Urban Lifestyle z Norwegii, grał z przyjaciółmi na boisku Astroturf w Oslo. To był wietrzny dzień, a para słabych bramek Pop Up, których używali, przewróciła się ku frustracji wszystkich. Anders pomyślał, że musi być możliwe stworzenie czegoś lepszego, więc po kilku badaniach skontaktował się z chłopakami z Permafrost Design i poprosił ich o pomoc. Wizją było opracowanie pierwszego na świecie Pop-up SOLID FRAME, który połączyłby wszystkie najlepsze cechy istniejących projektów w kompleksowe rozwiązanie.
Rok później powstał prototyp BazookaGoal, który został opatentowany w celu ochrony unikalnej funkcji składania teleskopowego i technologii sprężynowania. Niedługo potem BazookaGoal został wybrany jako finalista prestiżowej nagrody Brand New za innowacyjność, a produkt został oficjalnie zaprezentowany na wystawie ISPO w lutym 2011 roku i spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem.
5 lat później i kilka nagród więcej, BazookaGoal stał się preferowanym produktem do szkolenia umiejętności profesjonalnych klubów, takich jak Chelsea, Barcelona i Ajax. Obecnie jest sprzedawany zarówno klubom, jak i innym konsumentom w ponad 40 krajach na całym świecie. Misją firmy jest ciągły rozwój wysoce innowacyjnych produktów służących rozwojowi piłkarskiej młodzieży oraz motywowanie większej liczby osób do wyjścia z domu i grania.