Koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
POWIETRZE 9
Aluminiowy hardtail z DNA roweru na szlaki
Gdyby rower wyścigowy do biegów przełajowych spotkał się w lesie z wytrzymałym rowerem na szlaki, ich kochane dziecko mogłoby wyglądać bardzo podobnie do naszego aluminiowego hardtaila AIR 9. Ten rower łączy zwinność i wydajność przyjaznego pedałowania roweru XC z wszechstronnością, wytrzymałością i możliwościami hałaśliwego sprzętu na szlaki.
Wszechstronność x trwałość = maksymalna frajda
Spojrzmy prawdzie w oczy. AIR 9, lekki aluminiowy hardtail firmy Niner, zawsze był sprawny. Jak więc sprawić, by „zdolność” była jeszcze lepsza? Po pierwsze, zachowujemy doskonałe właściwości wypróbowanego i prawdziwego, hydroformowanego aluminium Niner. Lekki i żwawy, pełen maku i werwy, AIR 9 ma dużą sztywność, aby przyspieszyć, gdy naciskasz na pedały.
Następnie zastosuj naszą geometrię [R]evolution, która umieszcza rowerzystę w idealnym, zrównoważonym miejscu na rowerze, a wrażenia z jazdy znacznie wzrosną. Następnie dodaj rozstaw Boost 148, ponieważ opcje opon i kół to dobra rzecz. Dodaj do tego wewnętrzne prowadzenie sztycy regulowanej, a sprawisz, że jeden sprawny rower będzie jeszcze bardziej wydajny.
Uruchom to z przekładnią. Uruchom to singlespeed. Wystarczająco wygodny do całodziennej jazdy i wystarczająco szybki, by przypiąć go podczas wyścigów, nowy AIR 9 poradzi sobie z każdym wyzwaniem. Zmodyfikowany genetycznie? Może nie. Ale na pewno przyjemnie się jeździ.
Nie byle jakie stare aluminium
Ten nowoczesny stop metalu jest wypróbowany i prawdziwy. Pracujemy z aluminium i innymi stopami od ponad dekady i jesteśmy dumni z naszego know-how. Powstała hydroformowana rama AIR 9 w pełni wykorzystuje właściwości materiału, łącząc sztywność i wygodę w trwałym opakowaniu.
Wyposażony w widelec 120 mm i miejsce na ponadwymiarowe opony 29x2,4” (lub 27,5x3,0”), ten rower nadaje się na każdy szlak. Jest zoptymalizowany pod kątem nowoczesnej jazdy po szlakach, długich dni w siodle i dobrej zabawy.
Geometria „Trail country”.
Zacierając granice między nowoczesną geometrią rowerów terenowych a tradycyjną geometrią do biegów przełajowych, AIR 9 zajmuje niszę, którą z miłością nazywamy „krajem przełajowym”. Jeśli robisz kombinację długich pedałowania, trudnych podjazdów, długich zjazdów i pikantnych odcinków technicznych, pokochasz to, co tutaj zrobiliśmy. Geometria „Trail country” przekłada się na nowoczesne maniery na szlaku, gdy ich najbardziej potrzebujesz, bez poświęcania wydajności i zwinności.
Przestronny kokpit ma wygodny zasięg dla krótkich łodyg, zapewniając szybkie prowadzenie i dużą zwrotność, aby przedzierać się przez ogrody skalne i ścinać ostre zakręty. Stromy kąt siodełka wynoszący 74 stopnie zapewnia centralną pozycję nad suportem podczas podjazdów i ładnie łączy się z krótkim tylnym trójkątem o długości 430 mm, co zapewnia najwyższą efektywność pedałowania. I oczywiście luźny kąt główki ramy wynoszący 68 stopni i duży rozstaw osi zapewniają stabilność i samodzielność -pewność, gdy spadasz na najbardziej strome linie.