Skirta aktyviam laisvalaikiui ir sportui gryname ore. Tai itin lengvas ir universalus modelis, kuris pritaikytas tiek profesionalams, tiek mėgėjams. Todėl gamintojai pasistengė, kad išskirtinėmis technologijomis apdorotos ir paruoštos medžiagos užtikrintų geriausių rezultatų siekimą. T. y. integruota apsauga nuo lietaus ir vėjo bei speciali membrana, leidžianti išstumti drėgmę ir netrukdanti odai kvėpuoti. Taigi sportas gryname ore dar niekada nebuvo toks malonus. Vyriška Adidas striukė labai lengva, keliaujant neužima daug vietos, o apgalvotai įsiūtos kišenės leidžia tiek su savimi turėti svarbiausius daiktus, tiek mėgautis šiuolaikinėmis technologijomis, pvz., ausinuku bėgiojant.
Kurtka adidas Core18 STD JKT M CE9057
Opis
Skirta aktyviam laisvalaikiui ir sportui gryname ore. Tai itin lengvas ir universalus modelis, kuris pritaikytas tiek profesionalams, tiek mėgėjams. Todėl gamintojai pasistengė, kad išskirtinėmis technologijomis apdorotos ir paruoštos medžiagos užtikrintų geriausių rezultatų siekimą. T. y. integruota apsauga nuo lietaus ir vėjo bei speciali membrana, leidžianti išstumti drėgmę ir netrukdanti odai kvėpuoti. Taigi sportas gryname ore dar niekada nebuvo toks malonus. Vyriška Adidas striukė labai lengva, keliaujant neužima daug vietos, o apgalvotai įsiūtos kišenės leidžia tiek su savimi turėti svarbiausius daiktus, tiek mėgautis šiuolaikinėmis technologijomis, pvz., ausinuku bėgiojant.
O Adidas fitness
Marka Adidas ma długą historię i głęboko zakorzenione powiązanie ze sportem. "Wszystko, co robimy, jest zakorzenione w sporcie" - to właśnie oznacza „Badge of Sport” jako znak firmowy. Nasza szeroka i różnorodna oferta sportowa, od głównych światowych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna i bieganie, po regionalne sporty, takie jak futbol amerykański i rugby, pozwoliła firmie Adidas przekroczyć kultury i stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i ikonicznych marek globalnych, zarówno na boisku, jak i poza nim.
Misją Adidas jest bycie najlepszą marką sportową na świecie, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż najlepszych produktów sportowych na świecie, z najlepszą obsługą i doświadczeniem.
Wszystko w Adidas odzwierciedla ducha naszego założyciela - Adi Dasslera. Jego głównym celem już w tamtych czasach było wspieranie sportowców, a do dziś konsument jest w centrum wszystkiego, co robi Adidas.
Adidas to oryginalna marka sportowa, napędzana innowacjami i nastawieniem na działanie. Jesteśmy twórcami i wykonawcami. Kreatywność jest tym, co nas napędza - czy to na boisku, na bieżni, czy na ulicy - kreatywność jest naszą inspiracją.
Właśnie na granicy sportu i kreatywności nieustannie dążymy do opracowania kolejnej innowacji i oryginalnego produktu, aby ulepszać traningi i wyniki sportowców. Ale nie robimy tego wszystkiego za zamkniętymi drzwiami. Otwieramy naszą firmę na nieskończone możliwości i kreatywność, wzywając wszystkich twórców i zapraszając ich do wzięcia udziału, odkrywania nowych terytoriów i współtworzenia z nami przyszłości sportu.
Bez względu na to, jak poważnie podchodzisz do sportu - sportowy styl życia nie kończy się w szatni. Adidas jest liderem w definiowaniu kultury sportowej, odkąd po raz pierwszy oznakował swój produkt trzema paskami, ponad 65 lat temu. W 2001 roku Adidas wprowadził Originals - markę lifestyle oznaczoną kultowym logo "Trefoil", która czerpie inspirację z bogatego doświadczenia i spuścizny Adidas. Łącząc współczesną kulturę młodzieżową z kreatywnością i odwagą na kortach oraz arenach sportowych, Originals stara się na zawsze pozostać innowacyjnym i autentycznym. Adidas Originals, prowadzony przez tych, którzy nadal kształtują i definiują kulturę kreatywności, wyznacza drogę jako pionierska marka codziennej odzieży sportowej.
Adidas Core powstał po to, aby umożliwić każdemu wykorzystanie potęgi sportu w jego grze, życiu i w jego świecie zawsze i wszędzie. Nazywamy to odzieżą sportową dostepną dla wszystkich, ponieważ w przekonaniu Adidas jest głęboko zakorzenion przekonanie, że dzięki sportowi możemy zmieniać swoje życie.
Chodzi o opowiadanie historii opartej na integracji, ambicji, innowacjach, jakości i stylu.